Bugün oğlumun muanesi vardı bende ısrarla Aptamil kullanmak istedim çünkü Aptamil kilo aldırmaya daha yatkın diye hep duydum doktor bana içinde şeker oldgu için bebekler de dhaa çok yeme isteği oluyor ondan dedi ama yine de aldım Aptamil doktor da söyledi içinde şeker var