sedazumra Elifkurtulduuuu Kokusuz olanlardan kullanmıştım yenidoğan için olanlar da olur sleepy nin var kaka yaptginda yikiyodum daha çok çiş yaptığında bı kere hafif siliyodum orasini çok fazla silip florasını bozmamak gerekiyor
Elifkurtulduuuu sedazumra merhaba birşey sormak istiyorum kızınıza işlem yapıldığında hafif kanama oldu öu
gulumm sedazumra merhabalar opersynu nasıl yaptılar bebeginz durdumu bnm kızım doktr kapısını görünce ortalığı yikioda