Bebeğim 16 aylık . Bugün doktora götürdüm ve her ay düzenli götürürüm hiç bi doktor doğduğu harici bakmadı bu gittiğim doktor bezini açıp muayene etti ve vajinası tam kapalı dedi çocuk cerrahisine gonderdı kremle acılcak gibi değil dedi . Çocuk cerrahisi tam kapandığını idrarına kadar kapalı olduğunu söyledi idrar yaptığını belirttım tam yapamıyor içinde birikiyor dedi krem verdi haftaya küçük bi operasyonla açacaklar kremi yumuşatmak adına verdım cunku derilesmiş suan açılmaz dedi . Bu tarz bi durum yaşayan var mı lütfen yazın bayanlar