kimbumadam bilmiyorum bende vallahi aldirmadi zorunlu değil dedi canı yanmasın zaten Tonti bebeğin yazık dedi ama zaten kendi özel doktoruna da goturcem ben yinede çünkü içim rahat etmedi çoğu kişi baktır yazmış zaten bu arada özel asilarinin hepsini olduk evet son dozumuz kaldı menenjitin o da 15. Ayda insallah