Kızlar bugün 1 yaş kontrolumuz vardı geçen haftaydi ama bu hafta goturdum geciktim bi hafta neyse kontrolü güzel geçti kg boyu baş çevresi vs ..1 yaş aşısını da olduk çok şükür üç tane oldu zaten öyleymiş bilmiyordum ben tabi..ama çıkarken sormayı unuttum ben acaba sıradaki aşı ne aşısı ve kaçıncı ayda hep söylerdi hemşire o da unuttu sanırım size sorayım acaba kaçıncı ayında gidecem tekrar?
Ya birde normalde kan değerlerine bakıliyormuş genel olarak bi yaş da ama bize gerek duymadığını canını acitmayalim almayalım dedi ve vitaminlerini kestik kan ilacinida