btba Evet böyle. Ödenek çıkmıyor. Devlet anasınıfı ilkokul bünyesine bağlı ise özellikle ilkokula bakan hademe anasınıfına da baksın diyorlar. Ama öyle olmuyor iste. Anasınıfında daimi çocuklarla ilgilenecek bir personel ihtiyaç. Yemek de dahil fiyatı uygun.
Bizzat deneyimlediğim için yalan söylemediklerini biliyorum.
Temizlik ürünleri,sabunu, çamaşır suyu, işte anasınıfı personeli, çocuklara yemek ve arka toparlayan birileri, basit gelevek pecetesi tuvalet kağıdı, ıvır zıvır her şey dahil sonuçta. Çocuğunuzun aylik 1250 gibi bir tutar iyi olavak. Çünkü sizin ve diğer çocukların iyiliği için. Eğer personel olmazsa o kadar çocuğu sınıfta bırakıp tek bir çocuğa lavaboya kadar eşlik edemez öğretmen, üstü kirlense bir şey olsa yedek kiyafet istenir değişemez. Geniş düşünün o zaman anlarsınız ☺️