Bugün devlet anaokuluna bilgi için gittim hem okulu görmek ıcın ay sınır oldm müdüre, ben bılgı almak istiyorum dıyorm o bana başka bıse anlatıor, aylık 1250 para odenıyormus ıcınde bı öğün yemek bıde hademe parası varmış, işte bize dert yanıyor devlet hoc yardımda bulunmuyor aileler bıraz destek verse şunu alıcaz bunu alıcaz, dedım bahçe etkinliği bıle varmı, bahçe var ama düzensiz tabı para lazım dıyor, dedım okulu gezebılırmıyız sınıflar üst kattayms yukarısı yenı temızlendı batmasın galoş yok dedi, galoş almaya paramız yok devlet galoş vermıyor bzmde galoş alıcak paramız yok diyor, sınır oldm herşeye paraya baglıyor sömürecek sankı bızı, aıleler bıraz destek çıksa da onu bunu alsak dıyor, uzun oldu k. Bakmayın. Devlet okulları gerçekten böylemi ilk deneyımım pek bılgım yok