Aylizzmm ilk gün hiç bişey söylemedim sadece çişin gelince bana söyle dedim ve kakası gelince çişim geldi dedi ben yüz ifadesinden anladım kakası olduğunu hemen yaptı bitene kadar oturdu sonrada bitti dedi kalktı. İkinci gün kaka ve çiş ayrımını anlattım; çişin geldiğinde pipiden gelir, kaka geldiğinde popodan gelir dedim ve şimdi kakası geldiğinde popodan geliyo diyor. Popo kavramını biliyorsa sizde benim gibi anlatabilirsiniz. Her çiş yaptığında sürekli sürekli anlatın çişin ve kakanin ayrımını bilsin. Kakasını hemen yapınca peceteyle üzerini kapatıyorum yarım bırakmasın, korkmasın ya da kokudan rahatsız olmasın diye. İlgisini başka bir tarafa çekip görmeden üzerine peçete atabilirsinuz sizde