atss bende öyle 3 4 ay önce bı kere denedim ama çişini yaparken bile hiç hissetmedi o yüzden devam etmedim. Şuan 4. günümüz ve ilk güne göre baya baya ilerledik artık, çoğunlukla çişi geldiğinde idrak edebiliyor hemen lazımlığa koşuyor kendisi yapıyor ama tabiki kacirmalar oluyor. Ben hiç cişi gelmeden oturtmuyorum çünkü o zaman inatlasiyor sadece gece su içmek için bı kere uyanıyor o zaman lazımliga oturtuyorum onda biraz miziliyor ama çişini yapınca mutlu oluyor. Gece 4 gündür altı kuru kalkıyor ve kaka yaparken de sorun yaşamadim çok şükür bitine kadar oturuyor kendisi yapıyor. 4 gün oldu ama sürekli gözetlemekten arkasında koşmaktan yoruldum vallahi 😁 zamanla alışıyorlar hatta tamamen tuvalet eğitimini tamamlayınca rahatsız olup kendileri tuvalete gidiyorlarmiş, inşallah öyle olur bizimde sizinde 🫣