Honey Busratasdemir95 yani benm bebeğim 5 aylık ve bu ay adet oldum. İki aydırda lekelenme oluyordu o aralardada azalıyordu. Şu an reglim ve yine az gibi sanki. Burda bi kaç kişidende duymuştum regl döneminde azaldığını.
Gonul_celen Honey bence o sütün hızıyla alkalı bir durum ben sütümün hızlı geldiğini düşünüyorum Kİ ztn sağarak 6-7 ay geçirmiş biri olarak ztn 5 dk kdr hızlı sonra daha yavaş geliyordu. Muhtemelen sağlı sütü de alıyordu diye düşünüyorum