Bebeğimin 5 ayı bitmek üzere normalde bu zamana kadar hep 1.5 saat,2 saat en fazla 2.5 saate göğsümde bir sızlama olurdu, halk arsında göğse süt inme olayı, ama son 10 gündür falan olmuyor, şu anda birde adet dönemim acaba sütüm mü azaldı ondan mı olmuyor sızlama, olsa bile 4 saat falan durursa o zaman oluyor 🙄