Hanımlar, diyet yapayım ama sütüm de artsın gözüyle bakmayın sadece olaya. Bebeğim 16 aylık, sadece 2 hafta diyet yaptım kendi listelerimle fakat kiloyla birlikte halsizlik ve düşük vitamin değerlerine sahip oldum ne yazık ki. Hem çocuğunuzun enerjisi, hem gece sürekli uyanıyorsa onun yorgunluğu hem de süt üretmek için harcanan kaloriyi de baz alırsak biz ağır işçi statüsünde değerlendiriliyoruz :) Artık doktor kontrolünde diyet yapıyorum. Karbonhidrat ı asla kesmemi önermedi bana diyetisyenim. Karbonhidrat derken aklınıza sadece beyaz ekmek makarna gelmesin. Siyez ekmeği, tam buğday unuyla makarna, basmati pirinç vs bunlar sağlıklı karbonhidratlar. Kilo tabi ki verelim, kendimizi iyi hissedelim ama çalışan ve emziren anne olarak; diyet yapacaksanız doktor kontrolünde, kan değerlerinize baktırarak diyet yapın lütfen. Herkesin listesi kendi yaşantısına vücuduna göre olmalı. Bebeğin kaç aylık olduğu bile bu etkenlerden biri. Her listeyi uygulamayın. Bize enerji ve güç lazım..
sevgiler:)