Eylul301023 merhaba ben de dün başladım diyete , fakat şöyle emzirdigim için sıkı diyet yapamıyorum ekmeği aşırı tüketen bir insanım dün kahvaltıda sadece 1 dilim yedim . Onun haricinde makarna ,pilav yemekte eksik etmem bir süre tamamen hayatımdan çıkarmayı planlıyorum abur cubur keyfime çok düşkünüm film karşısında bayılırım yemeye ,kesecem dün yemedim.. yogurt pul biber karışımı yedim akşam uyumadan 1 saat önce . 54 kiloyum acayip göbeğim var 2. Doğumum .bu da kilomu demeyin boyum kısa 1.50 yim .yani benim en azından 47 falan olmam lazım fit olmak için . Ahhh bekarligim ne kadar yersem yiyim 45 in yukarısıni gormezdim ne giysem yakışırdı.