Saadetgul41 bizde aynı aylarda aynı sorunu yaşadık tuvaletten çıkınca işiyordu tuvalette basen bir saat kalıyorduk yapmıyordu ısrarla.15 gün falan bu şekilde geçti artık yani psikolojim falan bitti tüm gün evi kaldır indir yıka ser.pedagogla görüşmüştük hazır değildir dedi biraz ara vermeyi önerdi.bir ay ara verdik ame bu süreçte kendim tuvalete giderken sürekli sesli dile getiriyordum oyun oynarken oyuncakların tuvalete gelmiş çişi gelmiş tuvalete gitmesi lazım falan diyordum.konuştum onunla yani bu süreçte sonra yeğenleri gelmişti onlar tuvalete gitti o da gitmek istedi o gün yaptı.sonra kendisi gitmek istedi artık yapmaya başladı tabi ama yine düzenli olarak değil kacırmalar falan oluyordu ama en azından tuvaletin içine yapıyordu yani bu bile benim için büyük birşeydi.tavsiye derseniz eğer bir süre deneyin bu süre 10 gün kesin olsun eğer yapmıyorsa biraz ara verin.geceleri kesinlikle bağlamayın ne olursa olsun yani.biz bu süreçte hastanelik olduk kayınpederim vefat etti geceleri hiç bağlamadım.o yavaş yavaş tutmayı öğrendiği için gece gündüz ayrımını da yapıyor.biraz zor bir süreç ama yaz en ideal dönem şimdiden Allah yardımcınız olsun 🙏🏻Tez zamanda öğrensin insallah 🙏🏻