Mineoguz ben maalesef bez taktım bugün. Dün akşam 9da yaptı. Bir dünya su bir dünya meyve suyu vs içti ve bugün öğlen 12ye kadar sıktı kendini. Kaka geldi çiş geldi diyor gidiyoruz ağlıyor yapmak istemiyor. Çatlayacak yavrum keşke yapsa da ilk günkü gibi ortalığa yapsa razıyım tutması iyi olamaz bence bu kadar 😔😔 öğrendikten sonra tutması normal tuvalete gidene kadar tutsun ama benim kızım saatlerce tutuyor, zorluyor kendini. Neden böyle oldu anlamadım daha sonra tekrar deneyeceğim 😔