Lavanta yağı iyi geliyor sürerseniz kaşıntısını alıyor benim oğlumda olmuştu hacamat yaptırdım ben hemen sırtı kolları su dolu kabarcıklar söndü bacakları da bir kaç güne geçti bende doktora gittiğimde antibiyotik vermişti ama araştırmalarım sonucunda antibiyotiğin hiçbir faydasını olmadığı gördüm karadut şuburu eczaneden alıp içirebilirsiniz o ağız içindekilere iyi geliyor umarım kolay atlatırsınız geçmiş olsun 😊