Kızlar kızım 3.5yaşında ayak altlarında avuç içleri ağız içi bir parmağının kenarında dolama gibi böyle sivilceli Lezyonlar var el ayak ağız hastalığı olduğunu düşünüyorum yarın doktora götüreceğim bana önerebileceğiniz bir şey var mı geçiren falan. Korkunç şeyler okudum tüm tırnakları döküldü falan . Dün bi ateşi oldu dünden beri her gün 2-3 kez yıkıyorum