hanimefendii betus52 sezeryan bağırsakları etkiliyor ya maalesef. O yüzden büyük tuvaletini yapmadan çıkarmıyorlar hastaneden mesela. İçini ferah tut. Kötü hastalık olduğunu sanmıyorum. Rabbim tüm hastalıklarımıza şifa versin 🤲🏻
betus52 hanimefendii amin canım herkesi korusun.ya ben de nasıl oluyor gece afadersin gaz atıyorum sabah kalınca bir burkulma tuvaleteti cıkıyorum hemen yumusak oluyor
manzaramistanbul betus52 sorunuzun kaynağı Anismüs de olabilir bir internetten araştırın. Dışkı yaparken parmak falan kullanıyor musunuz eğer Anismüs varsa dışkı ıcetide kalır ve hastalar parmak kullanır bazen keçi pisliği şeklinde çıkar