1 ay 2 günlük kızım.dogumdan oncede karın agrılarım oluyordu kolonoskopi ultrason hersey yapıldı cok sukır birsey cıkmadı.sonra safra kesemde tas vardı alındı safra kesem.panik atagım da var.simdi karın agrıyorum yine gittim genel cerraha ultrason gaita yapıldı.temız cıktı..ama ben korkuyırum birsey var die huzursuz bagırsak sendtromu diyorlardı onceden sanırım yine basladı.tuvaletin var gibi sürekli