BonitaDau 3-4. aylıkken kesilir gaz sancıları. Biz zinco kullanmıştık ve oldukça faydasını gördük. Kucağa alışma konusuna gelince.. Bebeklerimiz zaten bizim sıcaklığımıza alışık. Kalp atış sesimize, kokumuza, bize.. Dolayısıyla kucağa alıştırma diye bir durum söz konusu olamaz. Benim de oğlum anlattığınız gibi. Şu an 14 aylık ve yanında hala birisi olmalı oyun arkadaşı olarak. Temizlik yapmadım, yemek oğlum izin verdiği müddetçe yaptım. Oğlumun o anda neye ihtiyacı varsa onu verdim ona. Kucak mı, sıcaklık mı, sarılma mı, oyun mu, ilgi mi, meme mi? Ne isterse.. Önceliğim daima o oldu. Bir makarnayla da karın doyar. Dünyaya isteyerek getirdiğim oğlumun ihtiyaçlarını karşılamak benim birincil görevim. Gerisi olsa da olur, olmasa da 🌸