BonitaDau Gaz yapan şeylerden uzak dur. Bana doktorum liste vermişti hem gaz hemde alerji oranı yüksek besinler. Süt ve süt ürünleri, kakao, yumurta, muz, çilek, şeftali, fındık, fıstık, balık. Listede bunlar vardı özelliklede kakao çok gaz yapıyormuş ben bilmiyordummm🤷🏻♀️ Birde sabah akşam kimyon demleyip içebilirsin. Ben 3aya kadar öyle idare ettim. Sadece akşamları gaz problemimiz oluyordu biraz. O kadarıda olur. Belini sıcak tutunca güzel çıkarıyor gazını. Masaj dene sakin bir anında. Bebek yağı veya zeytinyağını eline döküp iyice ısıttıktan sonra karnına masaj yap pıt pıt dökülüyorlar. Gazlı yemekler yiyorsanda içine kimyon döküp tüketmene öneririm. Birde kendinde üşütmemele çalış yoksa bebişe karın ağrısı olarak etki ediyor🤷🏻♀️ Göğüslerini ve ayaklarını sıcak tut. Az daha sabır bitecek zaten yakında. 4.ayda dahada rahatlıycaksın sırtına vurmadan gak yaptığını duyacaksın☺️