ilenalemin İdrar benim de öyle doktor mama içenlerde normal dedi.ben de ağırlıklı olarak mamayla besliyorum maalesef.hönül ister ki hep anne sütü içsin ama olmuyor işte.ben de her mama sonrası iki üç çay kaşığı su veriyorum.venim de bir buçuk aylık
hazili ilenalemin 90 cc iciyor genelde 3 saatte bir sizinki ne kadar iciyor? Ben de mamadan sonra damlatiyorum kucuk biberonla agzina genelde 24 saatte toplam 30 cc falan anca su icirmis oluyorum
ilenalemin hazili 90 CC az değil mi ya.benimki bir buçuk aylık 90 CC içiyor ve yetmiyor üç saatte bir.
kzlgizemkzl Hll112 valla bende vermek istemiyordum doktorlar önermiyor diye ama herkes ver diyor havalar çok sıcak olduğu için bende veriyorum biraz biraz
hazili kzlgizemkzl ya mama da suyla hazirlaniyor suyu sindiremese mama da suyla hazirlanmamasi lazim o zaman diye bi mantik kuruyorum hem kaynamis sogumus su veriyorum mikroplari da ölüyor o sekilde
ilenalemin hazili Her mamadan sonra iki üç çay kaşığı vermeye çalışıyorum ama hep almıyor tabi bazen kusuyor.ama vermek zorundayız.bebğin başına baksana yumuşaklık var mı.ön tarafta.ordan da anlaşılır aslında susuzluğu
hazili ilenalemin her bebegin mide kapasitesi farkli kilo alimi da gayet iyi 1 kilo aliyor aylik o yuzden 1,5 aylikkrn 60 cc iciyordu ona ragmen 1 kilo aldi gecen aydan bu zamana
hazili ilenalemin bingildagina baktim ekstra icine gocmus hemen 20 cc su verdim son idrari da baya koyuydu ay cok korkuyorum bir sey olmaz dimi
yamaniskom hazili ya bende hem mama hemde anne sütü veriyorum ama mama ağırlıklı acaba su vermeli miyim bende ya
ilenalemin hazili kesinlikle kapasite farklı.o kadar alıyorsa o kadar verin.keşke benimki de o kadar içse çok içmek istiyor çoğu da zararlı.90 da kesiyorum hep ağlıyor.çok kötü bişey baş edemiyorum
hazili 2kiz bezinin doldugunu hissedince degistiriyorum agirlasinca o yuzden bilemiyorum kac kere cis yaptigini
Eylul301023 hazili su miktarını arttırın benim de oğlum çok sıcaklar başlayınca idrarinin rengi koyulasti su iciremiyorum çok zor içiyor
hazili Eylul301023 mamadan hemen sonra su veriyorum genelde hafif reflusu oldugu icin kusuyor sanirim suyu da kusuyor o yuzden koyulasmis olabilir mi
Eylul301023 hazili evet kustugu için tabi faydası olmuyor maalesef benim oğlum da öyle veriyorum çıkartıyor içince hemen seffaflasiyor az içince hemen koyu oluyor
Eylul301023 hazili benim 8 aylık kış ayında doğduğu için su icirmedim hiç ek gıdada başladık biz ama sıcaklarda böyle oldu
hazili Eylul301023 bingoldagi cokmus hemen 20 cc su icirdim bu socaklarda cok terliyor bi de sadece mama korktum valla bingildagi oyle gorunce