Kizlae bebegimin gubluk bez sayisi gayet iyi 7-8 hatta 24 saatte 10u bile buldugu olur 2-3 saatte bir besliyorum mamayla ve mamayla beslenip sicak da oldugu icin su da veriyorum ama bebegim cis yapti mi bezinden kokusunu aliyorum ve 8 cisin 4-5i biraz koyu renkli digerleri seffaf gibi atesi olmadigi icin enfeksiyondan suphelenmedim ama ne diyorsunuz boyle olan var mi tahlil yaptirayim mi