aysima38 beta değeri iki günde bir iki katına çıkması gerekiyor 5 değeri ve üstü gebelik sayılıyor fakat sizinki baya düşük ya kimyasal gebelik yada boş gebelik kese olusumunu sağlıklı ilerletmiyor bir kadın doğum uzmanı ile görüşmeniz sizin için daha sağlıklı olacaktır.