bebeğinizi sık sık babaannesi ile görüştürün ki sürece daha çabuk adapte olsun ☺ hem saygı, sevgi çerçevesi varsa babaanneye en başta nasıl bir bakım istediğinizi anlatın. bende kızım 4 aylıkken işe başladım anneme bıraktım. annem hiç dinlemez diyordum ama çokta güzel neyi, nasıl istersek yapıyor. 0 ekran ilerliyoruz bizde (23aylık ). kıyafet konusunda da evde giydiği kıyafetler ayrı, dışarı çıkarken giydiği kıyafetler ayrı. çünkü kızım ek gıdaya başladığından beri hep kendisi yemeye çalışıyor (artık tamamen kendisi yiyor her şeyi) onun için kıyafetler lekeleniyor ve çıkmıyor , biz bu şekilde yöntem bulduk.
0 ekran ilerlediğimiz için kızımın yanında hiç birimiz (çok acil bir arama gelmediyse) telle ilgilenmiyoruz . zaten şuan tele baksak bile kızım kızıyor ☺
bence anne çalışınca daha mutlu oluyor ve aldığı kararlar daha sağlıklı oluyor. çalışma size ve bebeğinize çok iyi gelecek 🌸hem işten gelince sevginizi, odağınızı, ilginizi ne kadar bebeğinize verirseniz o kadar siz merkezli oluyor. alışma süreci bir tık sancılı ama sonrası çok güzel oluyor. şimdiden başarılar 🙏🌸