Merhabalar,
Kızım 4 ay 6 günlük. 6 aylık olduğunda çalışma hayatına dönmeyi planlıyorum. Yüksek Mühendisim. Kızıma kayınvalidem bakacak. Kendisi genç, dinamik enerjik bir kadın. 4 yıllık evliliğimizde hep mesafe saygı sevgi çerçevesinde bir ilişkimiz oldu. Hiç kırmaz, hep pozitiftir. Sırf çalışma hayatına devam edeceğim için 3 aylık hamile iken tayin ile onların olduğu şehre yerleştik 10 ay önce. Evimizi de onlara göre tuttuk. Aramız 10 dk.
Ancak ilk anneliğim ve tedirginim, bir yandan da üzgün. İyi bakabilecek mi? Tv izletir mi? Üstüne başına bakabilir mi? Bizim evimizde mi baksa, biz mi ona bırakıp alsak? Vs vs.
10 yıllık iş hayatımın üzerine 10 aydır evdeyim İş hayatını çok özledim. Ek gıdaya başlayıp işe dönmek planım. Bu arada ağırlık olarak mama ilerliyoruz.
Kızım haftada 1 gün babaannesini görüyor ve doğal olarak alışmadı henüz ufak ufak ağlayabiliyor bazen, bu gözümü korkutuyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Özellik çalışan anneler yardımcı olabilir mi?
Çok teşekkürler
Sevgiler 🌸