Yenianne-96 2 ay 21 günlük bebeğim seninle aynı şeyleri yaşıyoruz süt konusunda, birebir hemde. Sarılmak istedim size🤗 Eşim her konuda mükemmel destek oldu her anlamda çok iyi ama süt konusunda bir dağ ayisi gibi davrandı başlarda sanki sütüm fışkırıyor ve ben bile isteye vermiyorum. Süt annesi bulalım gibi saçma sapan seyler bile dedi 🤦🏻♀️ bebeğim sarılık olduğunda beni suçladı filan çok çabaladım elimden geleni yaptım. Bazen olmuyor, ve ben hamileyken emzirmek için o kadar heyecanlıydım ki işte hayal kurardım emzirmeyle ilgili olmadı. Başlarda bende diyordum bebeğim benden uzaklaşacak bag kuramicaz ama şuan odada ben varsam gözü hep bende beni tanıyor bir şeyden rahatsız olsa bende sakinleşiyor elimden geldiği kadar kucağıma alıp ilgileniyorum. Kim ne derse desin sizinle bağı her zaman çok farklı olucak biz aynı bedenden geldik. Kendinizi sakın üzüp bebeğinizden uzaklaşmayın bu anların tadını çıkarın. Sarılın öpün koklayın.