Kızlar merhaba, ilk kez post açıyorum içimi dökmek istiyorum biraz. Çünkü beni en iyi anlayacak olan yine benim gibi olanlar, kime derdimi anlatmaya başlasam yaramın üstüne iyice yara açıyor, yok ben 3 yaşına kadar emzirdim, yok benim yaram daha büyüktü memem kopuyordu yinede emzirdim , yok ben sarılık olsa da mama vermedim , yok ben hiç pes etmedim yok sen becerememişsin. Bebeğim 2 ay 20 günlük, doğduktan 4 gün sonra sarılık sınırdaydı doktorlar mama başlattı, tabi o süreçte benim göğüslerde yaraydı emzirirken canımın acısından ağlamadığım tek bir an yoktu çocuk süt yerine kan içer olmuştu. Eşime göre yaralardan dolayı ben emzirmemişim o yüzden mamaya geçmişizde falan filan kendisinden de bu dönemde hiç destek göremedim aksine ben emzirmemişim gibi davranıyor yok ablası 2 yaşına kadar emzirmiş hepsi nasıl dayanmış herkes yapıyomuşta ben yapamamışım. Neyse o süreçten itibaren sağarak beslemeye başladım bebeğimi ne olursa olsun anne sütü de alsın diye. Ama aralarda memeye dönsün diye denemediğim şey kalmadı enjektör, kaşık vs ama asla memeyi almıyor ağzını bile açmıyor dayak yemiş gibi çığlık çığlığa ağlıyor ve çevremdekiler özellikle eşim çocuğu ağlatma inatlaşma ver mamayı gitsin diyip durdu. Hala ara ara deniyorum bir umut alır bu aydan sonra bile kendi isteyip tutan bebekler varmış belki benimkide öyle olur diye ama yok asla ağzını bile açmıyor :( Halbuki sağım emzirmekten daha yorucu, O kadar yorucu bir süreç ki sağım yapmaktan başka iş yapamaz oldum 2 saate bir prizin başındayım. Bebeğim zaten gündüzleri uyuyan bir bebek değil onunla ilgilenmekten bazen sağım bile yapamıyorum:( kocam benden Ev işi bekliyor yapabildiğimi yapmaya çalışıyorum zaten bebekli ev ne kadar toplu olabilir ki ev çok dağınıkmış her yerde bir şey varmış.!<
Neyse hepsini geçtim de beni asıl yaralayan ise yavrum hiç süt kokamadı sağarak veriyorum ama oda yetmiyor yetemiyorum yavruma🥺 emmediği için kokumu alamadığı için acaba beni tanıyor mudur🥺 herkes öyle söylüyor seni anne olarak bilmez kokunu almıyor, kucağında durmaz onun için herkes gibisin . Bu dünyada korkuyor mudur sizce karnımda alışık olduğu kokudan uzak kaldığı için:( elleri sürekli yumruk halinde sürekli bir yerlerden tutmak istiyor bu sebepten midir acaba 🙁 babasına çok fazla gülüyor karnımda sesini çok duyduğu için tanıdık geliyor da ondan mı acab, bana o kadar gülmüyor aynı şeyleri de yapsam yok babasına verdiği tepkiyi bana hiç vermedi halbuki sabah akşam babasından daha çok konuşup ilgileniyorum ki tık yok 🥺böyle böyle düşünüp duruyorum o kadar zor ki çok zor vicdan azabından öleceğim artık🥺 yazarken gözümden yaşlar akıyor kusura bakmayın ne olur bunalttıysam öyle içimi dökesim geldi 🥹