idilgokce Bizim de aynı 3 hafta öncesine kadar geceleri uyuyordu ya da 1 kez uyanırdı birden değişti uykuya direnme,ayaklarını vurma,huzursuzluk bazen aç olsa bile mama istemiyor ve çığlık atıyor.Insan alışıyor ya uyku olmadan hayatta kalınabiliyormuş 😂 Uykusu olsa bile sürekli dönüyor zor tutuyorum yaramızı bez değiştirmek işkence gibi şimdiden 😂