Arkadaşlar 4,5 aylıyız atakayındayız 3,5 aylıkken girdik atağa uyku gerilemesi oldu sabah uykularimiz yok ama akşam uykularımı gece uykularımız çok güzeldi 8-9.00′da en geç yatar sabah yediye kadar uyurdu son 4 gündür geceleri uyurken ayaklarını pat pat yere vuruyor İlk başlarda O kendini uyandırmıyordu Ama artık kendini uyandırmaya da başladı ve tekrardan uykuya dalamıyor bu ayda böyle olan var mı sonradan geçiyor mu lütfen bilen biri söylesin uykusuzluk çok zor. Gazı yok bu arada