Dogacelik kızım da şuan 26 aylik olacak ama öyle bir açılma olmadi 2 yaşı bekleyelim dedi doktorumuz 2 yaşla birlikte fiiller arttı sadece onun dışında hiç bir nesne sebze meyve ismi soylemiyor tekrarda etmiyor kartlar kitaplarda ne sorsam gösteriyor ama ben sorduğum da no diyip kaçıyor
Anne baba dede anneanne abi aba bebe mama meme alo hala aco amcasına topa bo suya mu pembeye memme nene parka pa bitti binicem yerine Bi diyor gitti değilde gi yiyo al ver gel aç iç ağlıyor aciyor pis çiş arabaya dütdüt polis nani Bi kaç gündür de kediye keki okadar yani sık sık bir meyveyi ona farkettirmeden üstüne düşmeden tekrar ediyorum ama yok doktor da bukadar kelimesi var 2 buçuk yaş bekleyelim dedi bende bekliyorum bakalim