Naimeulger06 benim oğlum da 23 aylık baba,abba ,anni,düüüt,gibi basit kelimeleri söylüyor herşeyi anlıyor git ablana ver diyorum götürüyor ,taklit yapıyor polis arabası ambulans ,uçak ,öpücük veriyo ,bay bay diyor el sallıyor ama iki kelimesi yok daha ama kızım ablası 2 yaşında şakır şakır konuşuyordu o yüzden biraz tedirgin 😟 oldum ama yavaş yavaş herhalde çözülecek kelimeler