9793selaam evet canım gitcez. Haziran da Didim de kayınvalidelerin yazlığı var orda kaldık 10 gün. Önümüzdeki hafta Muğla’ya gideceğiz, ev tuttuk. Ağustosta da yine Muğla’da bi villa bi de otel tatili var, birde Ayvalık’ta bi villa tuttuk ağustos da bebeğimin doğum günü için, 1 yaşına girecek. Oraya hiç gitmemiştik değişik bi yer olsun dedik. Nasıl olacak inan hiç bilmiyorum, yaşayıp göreceğiz, anın tadını çıkarmak lazım. Bu arada İzmir de yaşıyoruz zaten 🤭