keskindogan emzirme danışmanına gittim doğum yaptığım hastanedeki, o bana nasıl tutmam gerektiğini memeyi ağzına nasıl koymam gerektiğini gösterdi , tuttu zaten bebiş de. Bir daha da kullanmadım o günden sonra 🥺 doğru tutuş çok önemliymiş gerçekten ve yara için bence gerçekten kullanmaya gerek yokmuş. Ben meme ucum çok olmadığı için bebeğin ağzına tutturamadığımdan başlamıştım takmaya doğum yaptığımda hastanede verdiler. Ama sonra daha çok canım yanıyormuş onunla onu fark ettim. Herkeste aynı olmaz elbet ama