meriiiiiiiiii ben de ilk 20 gün silikon uç kullandım , her seferinde ağlıyordum gerçekten biri jiletle ucunu kesiyor gibi oluyordu. Çok çok iyi anlıyorum sizi… sadece ucunu tutuyorsa bebek canınız acır, kahverengi kısmı olabildiğince ağzının içine sokmaya çalışın. Silikon uç da bir yere kadar iyi ama onu da pipet gibi çekiyorlar göğüs yarasına hiç iyi gelmiyor bence. Olmadı bir emzirme danışmanı ile görüşebilirsiniz o size uygulamalı gösterir 🥺 ben öyle yapmıştım artık dayanamayıp. Doğum yaptığınız hastanede vardır illakş emzirme hemşiresi. Madecassol cidden iyi geliyor, bir de bol bol lanolin içeren kremler sürün , gümüş kapak kullanın bir yere değmemesi için göğüsler. Ama en önemlisi doğru tutuş 🥺 siz görüyorsunuzdur zaten memeyi ucundan mı tutuyor tamamen ağzına alıyor mu