senaeyda benim de ikli kızımı ozmaanlar kolik falan anlamıyorduk bu kadar yaygın değildi ama hiç durmayan mız mız balkonda sabaha kadar ayağımda salladığım bilirdim. Kızım ağlarken komşular gelirdi bişeymi oldu diye sanki bir yerine bişey olmuş gibi ağlardı, tuvalete bile gidemezdim yerden yere atardı kendini sonra oğlum doğdu o kadar sakindi ki yedir içir, yatır uyurdu kendi kendine hiç sallamadım varlığı belli bile değildi dediğim gibi Rabbim bi şekilde kolaylığını veriyor. 2. Çocuklar hep sakin oluyor. Erkek kardeşimin 1,5 yaşında kızı var ramazan bayramında oğlu oldu kız bebekliğinden çok zorladı oğlu şimdi o kadar sessiz sakin varlığı belli bile değil. Siz canınızı sıkmayın öyle kolay öyle güzel büyürler ki anlayamazsınız bile. Birde şu yönü var hep birbirlerine arkadaş gibi olacaklar iyiki beraber büyümüş dersiniz 😊