senaeyda Anneler ! Bugün test yaptım silik çıktı başka postta var zaten. Büyük ihtimalle hamileyim, şimdi kara kara düşünüyorum ağırlaştığım da nasıl olacsk gece kalkmaları vs. İlk çocuğumla ikisi nasıl beraber büyüyecek var mı bunu yaşayan aranızda
suheyla92 senaeyda ben en etkili yontemle korunmuyorum sevismeyerek 😅 saka bi yana ya enerjim olmuyo ya sicaktan daral geliyo ya vakit olmuyo cayir cayir sevisenlere hayranim bizde is yok. Hayirli olsun en korktugum seylerden biri basiniza gelmis allah saglik versin 🙏
Dogacelik senaeyda ikiz gibi büyür merak etme canım allah kolaylığını verir. Benimkilerin arası tam 2 yaş. Arkadaşım 5 yıl arayla doğurdu, büyük olan küçüğü yediricem diye 3 aylıkken domates vermişti hastanelik oldular. Kolay yaş aralığı diye birşey yok. 2 çocuk daima bir tetikte olmayı ve hiç es vermemeyi gerektiriyor. Eş desteği önemli ilk bir yıl. Manevi bi destek bekliyor insan babadan. O olunca hepsi halloluyor.
ikiaslanannesi senaeyda linc minc yer miyim bilmiyorum ama diyeceğim tek şey Cook büyük geçmiş olsun kardsm. Allah yardımcın olsun bu güzel rahat günlerinin keyfini çıkar he bide şimdiden bir psikolog aramaya başla 🥴
senaeyda suheyla92 benimde korktuğum başıma geldi 😂 bu arada bizde klima var 😂 tek çocuk varken mümkündü seneye sanırım mümkün olmaz artık 😂 ben kapatıyorum dükkanı 🤪
senaeyda Dogacelik eş desteğim var çok şükür ki. Ama gerçekten gözüm de korkmuyor değil. Anca salı günü test verebileceğim. Düşünmekten gözüme uyku girmiyor 🤭
uguremi senaeyda Allahım kolaylıkla sağlıkla büyütmek nasip etsin varsa 🤲🏻 korunma yönteminiz neydi acaba bilgilendirirseniz sevirim 🌸
senaeyda uguremi Hem prezervatif hem dışarı boşalma yöntemi hem de takvim yöntemi ama Allah nasip edince 🤷♀️ önüne geçemiyormuşsun. Ben doğum kontrol hapı kullanmayı sevmiyorum unutuyorum çünkü. Spiral için de ilerde taktırayım diyordum bu ne hız oldu cidden 😂
Merve3939 senaeyda Canım benim aynı durum oldu oğlum 4 aylıktı ve hamile kaldım şimdi oğlum 2 yaşında ve kızım 11 aylık aralarında 13 ay var başta hamile kalınca o kadar ağladım üzüldüm istemedim ama sonra pişman oldum iyi ki olmuş evet çok çok zor ben anladım ki tek çocuk bakmakta hicbirsey yokmuş tek çocuk hiç çocuk derler ya gerçekten öyle ama 2 çocuk hele yaşları yakınsa çok zor Allahtan annemler ve eşim yardım ediyor çok yoksa çok zorlanırdım ama büyüdükçe daha kolay olmaya başlıyor çünkü yavaş yavaş birlikte oynamaya başladılar tabiki arada vuruyor ittiriyor ama bu her kardeş arasında olur büyüdükçe daha da birlikte oyun oynayacaklar daha da kolaylaşacak diye düşünüyorum ama şu an zor ikisiyle ilgilen bir yere gitsem hazirla ikisini 2 saat evden çıkamayız eve dönünce aynı bazen oğlum yada kızım annemlerde kalıyor öyle kafa dinliyorum temizlik yapıyorum felan birde gece ikisine kalkmak zor oluyor ikisi bir ağlayınca bende ağlıyorum istan ediyorum sonra pişman oluyorum tövbe ediyorum ama iyi ki olmuş bunlar geçici günler biliyorum iyi ki varlar onları çok seviyorum sizinde hayırlısı olsun inşallah biz korunmuyorduk o yüzden oldu ama şimdi spiral taktırdım inşallah artık Allah isteyenlere versin 😇
lolitam senaeyda Allah yardımcın olsun bende aynı şeyi yaşadım en büyüğüm 5 yaşında ortancam28 aylık küçüğün 11 aylık 9 aylıkken hamile kalmışım yine seninki 2 olcak ben 3 hamile kaldım şu an sürünüyorum yardım ed3n hiç kimsem yok sürekli sinir krizi geçirerek büyütüyorum yetişemiyorum sürekli ağlamaktan yoruldum çok zor
Peratlas senaeyda ikizleri olan ben bunu beğendi umarım aynı şey başıma gelmez 😅😅😅😅 eşim diyor ki bir çocuk hiç çocuk, iki çocuk çok çocuk 😂😂 benimkiler de 4 aylık herşey güzel olucak hiç sıkılmıycaksın 😅 asla uslu bebekler değiller kızım kıpır kıpır yerinde durmuyor huysuz 😂 oğlum kolikti yeni kendimize geliyoruz derken 4. Ay atağı vurdu ama yine de hersey çok güzel 🥰 senin için çok daha güzel olur umarım tebrik ederim 🍾
eda11kaan senaeyda Rabbim kolaylik versin sana sabir versin 🥹 ilk dogumun normalmiydi? Yoksa sezeryan mi oldun?
Toprakbebekk senaeyda yaşınız kaç bilmiyorum ama 19 yaşında kızımı doğurdum kucağımda 8 aylıkken oğluma hamile kaldım 21 yaşımda da oğlum doğdu şu an 35 yaşındayım 15 aylık oğlum var. Şu an olsa çok zorlanırım çocuk cahillikte bakılıyor derler ya aynen öyleymiş şimdi olsa zorlanırım o zamanlar hiç zorlanmadım inanın nasıl büyüdüler anlayamadım şimdi 17ve 15 yaşındalar. Rabbim bi şekilde yardımcı olur onun gücünü kuvvetini verir. Bide bu durumlarda 2. Çocuk hep sakin oluyo zorlanmıyor insan. Hayırlı uğurlu olsun.
senaeyda Toprakbebekk 27 yaşındayım. Kızım o kadar ağlayan mız mız bir bebek ki. Uyuması dert emmesi dert allah ım bari ikincisi koyduğum gibi uyuyan bir bebek olsa sıkıntısız bir bebek olsa kolik olmasa sürekli ilk çocuğumda ki gibi sallamak zorunda kalmasam