Verammmm gece 1500 kere kalkan ben bebeğim emerken eşime saydırırım 😬 Ağlarım uykusuzluk çekiyorum diye kızım 5 dk susan ağlamadan duran bir bebek değil yeter artık sus derim 10 aylık kolikti zaten mızmız oldu çıktı Allah canını sağ eylesin tabi çok zormuş annelik mükemmel olamayız bizler de insanız bundan sonra daha dikkatli olursunuz bir de buradan linç yersiniz gereksiz yere daha çok vicdan yaparsınız bence yazmayın bebeğime bağırdım ettim diye insanız ya peygamber sabrı istiyor bazen çocuklar bizden ama güçsüsüz çoğu kez