minikveannesi0 herkes pohpohlama peşinde. Dünyada insanları teselli edince sorunlar ortadan kalkmıyor. Sormuş, cevap verdim. 3 yaşında çocuk artık bir BİREYDİR. Belki direk yazdığım için hoşunuza gitmemiş olabilir, bu da normal. Pişman olması da şiddet uyguladığının da gerçeğini değiştirmiyor. O yüzden davranırken önce düşünmek lazım. Çocukların hafızası çok kuvvetlidir aynı zamanda. 2 yaşında kızımı kreşe vermek gibi düşüncem vardı, 2 gün gitti, kendisini ifade edemiyordu o zamanlar, ağlayarak kucağıma gelmişti, pedagoglar da normal dedi. Sonra daha küçük veremem dedim. Öyle kalmıştı. Arada 8 ay geçti, bir etkinliğe götürdüm, oradaki pedagog etkinlik kağıtlarını dağıtırken kolunu kafasına doğru kaldırıp yüzünü kapatarak kendini korumaya çalıştı. Pedagogta dedi ki daha önce kreşe falan gitti mi çocuğun öğretmen travması var dedi. Şaşırdım doğal olarak. Kreşe gittim ordan çıkınca, müdürün yanına gittim durumu anlattım. Doğruları söyledi gerçekten 2 gün içerisinde o öğretmen çocukları dövmüş, ağlatmış, şikayet etmiş ebeveynler, öğretmen kovulmuş, kuruma da ceza kesmişler. Haberim bile yoktu. Tesadüfen ortaya çıktı bu durum. Hiç bir zaman aklımın ucuna bile gelmezdi. 3 yaşa doğru kreşe başladığımızda yine başa sardı. Ordada korkusundan masanın altından çıkmıyordu. Öğretmeni çok çaba gösterdi, kızıma kreşi sevdirtti. Allah çocuklarımızın karşısına niyeti düzgün insanlar çıkarsın diye dua ederim bir tek. Evdeki durumları kendimiz tolere ve kontrol edebiliyoruz, ama dışarısı maalesef öyle değil.