1233Mom12345 şu an gayet iyi düşük doz tansiyon ilacı kullanıyor, ameliyat açık beyin ameliyatı şeklinde değildi, el bilekleri kasık ve boyundaki damarlardan anjiyo şeklinde yapıldı. Basit bir enf da olabilir sizin ama böyle bir hastalık var ve tesadüf bir prof buldu babamın da. Aklınızda olsun diye yazdım. Bu hastalığın usta doktorları İstanbul fsm eğitim araştırmada