1233Mom12345 kayserideyim özel hastaneye gittim zaten gittiğimde işitme kaybı oluşmuştu yani biseyin yok deme şansı yoktu.. antibiyotik kullandım iyileştirdi sonra etkisi geçince tekrarlıyordu bu böyle iki ay sürdü sürekli değişik değişik antibiyotikler kullandım. En son kronik kulak iltihabı dedi ameliyatla tüp takacaz dedi böyle böyle ilerledi işte. Ama tabi ben bu süreçte kulağımdan dolayı yüz felci geçirdim ona ayrı tedavi gördüm falan..yani senin ki şu an başlangıç aşamasında lütfen başka doktora git antibiyotik verirse hepsini bitir kullanırken kulağında ki şikayetler geçince antibiyotigi kesme hepsini bitir bu çok önemli bi nokta eğer nası olsa geçti diyip yarıda bırakırsan ilacı tekrar eder rabbim şifa versin