Zeyks 35+3 de doğdu oğlum çok emekledi doktoruda bu yüzden geç yürüyebileceğini söylemişti. Emeklemeye alışan çocuklar daha geç yürüyebilirmiş.16 aylıkken yürüdü hiç sınkıntı yapmayın kendinize vardır bir vakti saati :)
ladymoms_ aybikreis yaaa çok svwindim maşallah 14 ay 4 günlük hala yürümuyor bekliyoruz 🤣🤣🤣 kız ne zaman yurucek bu kız valla artık hevesim kaçtı hahahha
aryehum 33 haftalık doğdu. 14 aylık olacak. Şükür gelişimi güzel konuşmada biraz baba dede diyor sadece. Yürümeye başladı 🫶🏻
ladymoms_ aybikreis kizzzz napiyosun benim kız 14 ay 5 günlük bugün kendi kendine ayağa kalkıp 2 adım attı sevinçten ağladım demekki yuruyebiliuomus hahahaha ama işine gelmiyor şimdi gözüne bakiyoz bidaha yapsın diye bı kere daha yaptı daha yok hshahshhs
aybikreis ladymoms_ Ayy hadi gözün aydın ☺ Benimki de tam dengeli değil de önce 2 adım sonra 3 4 atıp düşüyordu. Şimdi 15 20 adım gidiyor ama bazen oturuyor yine. Ben de aynı senin gibi oldum çok mutlu oluyorum gördükçe ☺
ladymoms_ aybikreis hahaha kız ben hiç yürümez sanıyordum biz yardımcı olunca istemiyor kendi yapmak istiyor bizde rahat bıraktık ilk adımları attı zaten devamı gelir inşallah yaa çok mutlu oldum
1bebe1kedi aybikreis 35+4te doğdu oğlum. Şuan 8 ay 16 günlük düzeltilmiş 7 ay 15 günlük. Şuan koltuk kenarına sehpaya vs tutunarak ayağa kalkıyor. Tek elini bırakıp adım atmaya çalışıyor ama düşüyor. Erken yürüyecek gibi. Ama aşırı hareketli bir çocuk ondan kaynaklanıyor sanırım.
imeaeb Aylizlina0110 Yaa merhaba yorumunuzu okudum da benimki de emeklemek istemiyor ters emekliyo daha doğrusu ama çok isteksiz kalkıp sıralama yapıyor muydu peki bebeğiniz benimki onu da yapmıyo
Aylizlina0110 imeaeb sıralama emekleme yerinden kımıldama dahi yoktu. Cok kafama takardım çok arastırırdım sonra bir anda öyle yürüdü çok şaşırmıştık doktor bazen bebekler böyle yapabiliyor demişti
iki_prensesannesi aybikreis 15 aylık yürüdü premature 30 haftalık doğdu şuan 19 aylık düzeltilmiş ayı 21 ay ile uyumlu ama gelişimi geriden geliyordu sadace konusmasi vs çok iyi duyu bütünleme eksikliği var yani otizim riski taşıyor