BiciNanaMusi süper inşallah bizimde öyle olur
goktugunannesii_ aptamil kullanıyorum güzel kilo alıyor oğlum 2 aylık 6400 gr
meliketayfun20 maşallah bebişe🙏🏻aptamil çok gaz yapıyor diyolar
goktugunannesii_ evet gazı oluyor