goktugunannesii_ Sma optipro kullanıyorum 35 günlüğüz kilo alımımız yavaş dedi doktor 60 cc ye çıkarmamı istedi bebelac gold ile ilgili hep okuduğum kilo aldırıyor gaz ve kabız yapmıyor doğru mu
kocamdakocam goktugunannesii_ ben ikisini kullandım ama biraz büyük benimki gazını kendi yapıyor. Sma optipro güzel kilo aldırıyor. Bebelac gold kabızlık ve gaz yapmadı. Sma biberonu çalkalayınca çok köpürmüyor. Ama Bebelac aşırı köpürüyor. Ona da dikkat edin kullnırken. Bişey olmaz inşallah
Unicorn67 goktugunannesii_ bizde evolvia ile başlamıştık gaz yaptı doktor Bebelac önerdi hem anne sütüne daha yakın dedi tadı kullanmaya başladık ve memnun kaldık gaz yapmadı hala da kullanıyoruz 11 ay oldu
BiciNanaMusi goktugunannesii_ ben oğlumda da bebelac gold kullandım simdi kızımda kullanıyorum ne kabızlık ne gaz hiç bi sorun yaşamadık kilomuzda hep iyi gitti 🥰
cokbilmismom goktugunannesii_ benim bebeğim kolik o yüzden gazi çoğu zaman oluyor zaten mama yaptı diyemem. Kabiz olmadı
Deeenizzz goktugunannesii_ gaz yapmayan tek mama hipp ve sma comfort. Eğer gazlı bir bebeğin varsa ikisinden başka kullanma derim Benim bebeğim kolik ve aşırı gazlıydı hepsini denedim. Bebelac Gold da gaz yaptı
goktugunannesii_ kocamdakocam sma yı normalde doktor önerdi öyle başlamıştık ama kabızlık ve gaz yapıyor özellikle kabızlık ciddi sorun olmaya başladı bebeğim kıpkırmızı oluyor yapamıyor yine de
Prenses_Liya goktugunannesii_ Aptamil ve Sma kullandık çok gaz yaptı Bebelac golda geçtik o biraz daha iyi geldi fiyat olarakta onlardan iyidi 1 yaşına kadar kullandık
evanur22 goktugunannesii_ Bebeğime 4 aydan beri Aptamil prosyneo kullandım.Gaz veya kabızlık yapmadı ama her bebekte farklı etki gösterebilir.Tadı da diğer mamalara göre biraz acı,tatlandırıcı olmadığı için her bebek içmiyormuş.