alieray2608 ben 6 subat depremı yasadım ondan sonra olustu sureklı ölücekmişim gibi his o kaadar ölüm gördüm yasadım ki insanın 2 dakıka sonrası bellı olmuyormus meger .. canı veren allah alanda odur dogum ne kadar normalse ölümde öyle aslında ne kadar kabullenmesekte şimdide öyle hissedıyorum hatta kardesımı yegenımı cok yakınlarımı kaybettım sonra aratıştırdım insan ölmeden önce ölümünü hissediyomus diye bilmiyorum ölümden korkmuyorum artık cok hissetsemde