happyymother kendimi gördüm sanki.. Ehliyet aldım araba kullanamıyorum bir hata yaparsan bensiz kalır, yolculuk yapmak istemiyorum bir sey olursa vb. Bunlari çok çok siralayabilirim. O eski halimden eser yok simdi. Her seyin kötü ihtimali geliveriyor aklıma.. Çeşitli senaryolar kafamda dönüyor. Duydugum kötü seyleri bende yaşayacakmisim hissi tarif edemediğim sacma duygular yakami bırakmiyor.