jdjdjf Çok normal canım her dikişte sinirleri yakmazlarsa kendisi iyileşsin diye, bunu çekiyorsun. Hatta kötü haber, sol yanma azalırken sağ başlıyor. Yaklaşık 10 gün sürüyor yanmanın geçmesi. Karnına sert bir yastık ile kanepelerde olan yastıklar olabilir, bastırarak yürü ve mutlaka korse kullan. Göbeğin aşağı sarkmadığı sürece rahat edersin dikiş kısmına bastırmaktan korkma, yastığı bastırdığında anlayacaksın dediğimi. Ben banyoya bile korse ile giriyordum. O yanmanın acısı dün çekmişim gibi aklımda çok kötü çookk. Evet acıdan insan iki büklüm yürüyor ama olabildiğinde dik yürü, karnını göğsünü ileri ittirerek yürü acın azalacak. Çok çok geçmiş olsun ama bunu çekeceksin bi ilacı yok maalesef onu dikerken yapacaklardı.