Kızlar 3 gün önce sezeryan oldum. Lazer dikiş atıldı yapıştırma.Yürürken sol dikiş bölgesi müthiş bir yanma hissiyatı veriyor. Sanki kızgın maşa tutuyorlar . Bu durum normalmi 1 hafta sonra doktor gelirsin muayeneye dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Mahvoluyorum cayır cayır yakıyor sol kaşık bölgesi