Ardenaden sana tavsiyem anın tadını çıkar anneyiz ama insanız da tabiki yoruluyoruz uykusuz aç kalıyoruz bu bizde stres yapıyor küçük kızım ilk5 ay çok zordu ne uyur ne dururdu ah o günler geldi aklıma Rabbim 5 ay bitti anında huysuzluğunu kesti valla yoksa ne olurdum bilmiyorum ikinciler kolay olur derlerdi maşallah şimdi 20 aylık elbette huysuzluğu filan oluyor ama geçiyor kendi kendine oynuyor mecbur bazen tv açıyorum şimdi inşallah büyük 4 oldu kreşe gidecek bende küçükle evde boğuşurum☺️ darısı sana canım inşallah Allah kolaylığını versin senin büyük kuzun kaç yaşında?