Kızlar parka gittiğimiz zaman bazı çocuklarda araba oluyor şu büyüklerden tabi olabilir ama kızım da istiyor geçen gün yine oldu bugün de yine kızım çocuğun başında binmek istiyor çocuk yok diyor hiç yanından ayrılmıyor kızım gel top aynayalım scooter bin yok hadi eve gidelim dedim bizden kaçtı ağlamaklı hep arkadaş istiyor gidiyor olanda var olmayanda olmayınca yine küsüyor kızım istemiyorsa kendin oyna diyorum yok yere oturuyor yine ağlamaklı oluyor bu arada 20 aylık bi kızım daha var gel birlikte oynayalım diyorum kaydırağa çıkıyor mesela kardeşi ondan önce kayarsa yine küsüyor birlikte kayacaktık diyor ben kardeşini alıp çıkıyorum artık koca kadın kaydıraktan kayıyorum mutlu olsun diye yine bişey bulup küsüyor evde oyun oynuyoruz oynarkende herşeye küsüyor heö birlikte yapmak istiyor hem küsüyor herşeye ağlamaklı ama herşeye hep böyleydi birde küsmesi başladı gerçekten sıkıldım artık düşünün resim baksın diye telefon verdim sesini kızamıyorum diye ağlıyor 4 yaşında çok akıllı hareketli bir çocuk değil ama çok kırılgan Allahım ne zaman bitecek diyorum 4 yılda bana 40 yıl gibi geldi kardeşimin nişanında bir saat bile duramadım durduk yere ağladı susturamadım nikah için gitmeyeceğim diye ağladı abartısız iki saat uğraştım tabi iyilikle sonra bağırdım canın acıttım sinirden oturup ağladım pedegoğa götürma niyetim var normal mi bilmiyorum geçecek mi bu günleri ya 😥bu arada sorun parktaki arabalı çocuklarda değil bizde😄